14 Şubat 2017 Salı

Ritchie Blackmore, bu yaz Rainbow ile geliyor


Bu yaz Londra’da yapılacak olan Stone Free Festivali’nde Ritchie Blackmore’s Rainbow grubu üst grup (headliners) olarak çıkacakmış. 
Stone Free festivali sadece Ritchie Blackmore’ı hard rock’a dönüşünü müjdelemiyor, yılların rock efsaneleri Blue Öyster Cult ve 40 yıl sonra Sweet’i tekrar sahnelere döndürüyor.  




2016’ının Aralık ayında Ritchie Blackmore: “Deep Purple ve Rainbow şarkılarını tekrar çalmayı düşünüyorum” demişti. Her iki grubun ve usta gitaristin hayranlarını bu haber şaşırtmıştı. Zira gitarın büyük ustası Ritchie Blackmore, müzik hayatına Blackmore`s Night grubuyla devam ediyordu. Blackmore`s Night ise folk rock türünde bir gruptu.  Bu soru işaretlerini Blakmore, “2017’de, Deep Purple ve Rainbow parçalarını tekrar seslendirmeyi istiyorum. Hard rock çalmayı ve elektro gitarı özledim. “ dedikten sonra şunları ekliyordu, “Hard rock tarzında çalışmaları Blackmore’s Night ile çalmayı düşünmüyorum. Aklımda ideal bir kadro var.”  
Bu haber insanları heyecanlandırsa da akıllarda soru işaretleri yok değildi. Bugünlerde çıkan bir festival haberinde bu olay gerçekleşiyor gibi, hem de Ritchie Blackmore’s Rainbow olarak. Bu yaz Londra’da yapılacak olan Stone Free Festivali’nde Ritchie Blackmore’s Rainbow grubu üst grup (headliners) olarak çıkacakmış. 
Stone Free festivali sadece Ritchie Blackmore’ı hard rock’a dönüşünü müjdelemiyor, yılların rock efsaneleri Blue Öyster Cult ve 40 yıl sonra Sweet’i tekrar sahnelere döndürüyor.  
17 Haziran 2017 başlayacak ve iki gün sürecek festivalin biletleri de bugünlerde piyasaya çıkmış bile 

Stone Free Festivalinin site linki
http://stonefreefestival.com/

Festival için bilet linki
http://stonefreefestival.com/tickets/



Alta bir video ekleyeyim dedim biraz izleyince fena halde özlediğimi anladım. Of Of be.


Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...