3 Eylül 2015 Perşembe

Buddy Guy, blues'ın geleceği için yeni kuşaktan umutlu değil.

 Buddy Guy: "Blues artık eskisi gibi değil."


illustrasyon : APTULİKA

Sanal medyanın yeni buluşlarından biri de ilgi çekici başlıklarla yazının tıklanmasını sağlamak. Yazan yazıyla hiç bir alakası olmasa da dikkat çekmek için alakasız bir başlık atılması artık alıştığımız bir gelişme.
Buddy Guy'ın son albümünde yer alan Come Back Muddy şarkısının sözlerini görünce bende böyle bir başlık attım. Yoksa Buddy Guy'ın böyle bir açıklaması yok ama Muddy Waters üzerine yaptığı parçadaki "Blues artık eskisi gibi değil" sözlerini görünce bunu başlığa taşımak aklıma geldi. En üst başlığa da o aklı evvel yargıyı ekledik. İşin özü,Buddy Guy'ın  geçen ay çıkan "Born To Play Guitar " albümünde yer alan "Come Back Muddy" şarkısını çok anlamlı buldum ve burada paylaşmak istedim.



COME BACK MUDDY

My mind is going back
To the good old times
When me and Muddy Waters
Was playing blues and drinking wine
Come back Muddy
Man I sure do miss your face
Come back Muddy
Lord knows you can't be replaced

We used to ride around
In your big Cadillac
Reefer in the glove box
Whiskey in the back
I say Come back Muddy
Man I sure wanna hear your voice
Come back Muddy
Let's make up some of that old nasty noise

Lord I don't need no picture
I can see you still
Carrying a switchblade knife
Flashing those hundred dollar bills
I said come back Muddy
I miss those good old days
Come back Muddy
The blues ain't been the same
Give you my promise
That I'm gonna keep on playing




 BU DA TÜRKÇE MEALİ
Geçmişe gidiyorum
Eski güzel günlere
Muddy Waters’la olduğum zamanlara
Sarabımızı içip, blues çalıyoruz
Şarap içip, blues çalmak

Geri dön Muddy geri dön
Seni çok özlüyorum
Geri dön Muddy geri dön
 Tanrım bilir ki, senin yerin dolmaz


Biz hala etrafında turluyoruz
Senin büyük Cadilac’ının
Sigaran torpido gözünde
Arka koltukta viskin
Buraya geri gel Muddy diye haykırıyorum
Hepimiz sesini duymak için çıldırıyoruz
Geri dön muddy
O eski gürültülü , pis mekanlarda çalalım

Resmine falan ihtiyacım yok
Ben hala seni görebiliyorum
Sustalı bıçak taşıyan
Yanıp sönen yüz dolarlık faturalar
Tekrar gel buraya Muddy diyorum
O eski güzel günlere dönmek istiyorum
Geri dön Muddy
Blues artık eskisi gibi değil
Sana söz veriyorum
Tekrar blues’ı canlandıracağız

Birlikte çalarak



Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...