10 Haziran 2015 Çarşamba

Sex Pistols kredi kartı

Aşağıdaki haberi ne yorum yapmadan vereceğim. Haberin başlığını ve eşlik eden kredi kartı resimlerini gördüğümde haberin cin fikirli biri tarafından uydurulmuş bir asparagas olduğunu düşünecektim. Habere eşlik eden görselin de yetenekli bir grafikerin esprili bir tasarısı sanacaktım. Oysaki gerçekmiş. Hatta ben bile bir tane edindim ve bakkaldan ilk alışverişimi bile yaptım. Amaney!
Neyse yorum falan yapmıyorum. 

“Ceplerimize biraz asilik koymanın vakti”gelmedi mi?

 Bu hafta çıkan bir haberle punk müziğinin en popüler grubu Sex Pistols’un bir kredi kartı haline getirildiğini görecektik. İlk anda sıradan bir espri sandığım (Zaytung falan gibi) bu haberin ne yazık ki doğru olduğunu anlayacaktım. 
1977 tarihli Sex Pistols albümü Never Mind The Bollocks, Here’s The Sex Pistols ve ünlü single “Anarchy In The UK”in kapakları, Virgin Money tarafından kredi kartlarına taşınmıştı.
Finans şirketi bu konuda da şu açıklamayı yapacaktı:  “Müşterilerimizin ceplerine biraz asilik koymasının vakti geldi!”  


Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...